2024-09-29 09:26:16Ethan~

28/9/2024


終於都夾到一日可以齊人影相,事因早前Beeus已經幼稚園畢業升小一啦。。。
所以Phoebe就想約埋我同司欣一齊出去,諗住齊齊去影返一輯相做留念呀~!!

不過因為好多時間上協調問題,最終都只可以安排到今日下午先可以簡單影~!!
事因今日本身打算出去屯門公園到影,但係天氣好似稍後會轉差咪改下個計劃~!!
於是我地就去左景峰後面個公園仔到揀左d景,好簡單咁影左一輯就完成喇~!!

及後我地見天氣未至於太差,咪諗住上去放低晒d野之後就轉戰Vcity到晚飯囉。。。
事關我地今次唔想又食外賣就算,除非天氣真係非常之差到落晒太雨咁就梗係唔出去~!!

是次會面除左講及生活同工作之外,留而多左講下旅行方面o既各種經歷同想法~?!
事關我地都各自去左唔同地方旅行啦,而佢地亦計劃緊想稍後時間再一齊出去玩呀~?!
無論係Beeus個生日澳門旅行定係真係再飛,現階段都係繼續要協調假期個問題~?!

我地今次揀去左食燒肉但幾唔錯啦,雖然今晚都真係等到好耐位先至有位啦。。。
及後我地仲去食埋個糖水先散,事因大家而家都比較少時間真係夾埋一齊去玩喇~?!