2008-10-03 23:03:09綠雨

我要去旅行 \ 口 /

2008 / 10月

9月30日夜晚放工我同公司一班人去唱k,呢一晚好多人都飲咗好多酒,我都係其中一個,因為係咁輸= =||
不過估唔到呢晚會有咁多人做錯事......

第二日返工唔知點解冇想像中咁攰,我同幾個人都冇訓過,因為發生咗d野所以冇得訓@_@"落埸上倉休息,唔洗五分鐘訓著咗,訓咗一個鐘左右就突然間醒咗(因為想嘔)= =
之後訓唔返...頂佢~!呢日好似飲幾多水都唔夠咁,成日係咁飲野,變左水怪:p

計劃緊去旅行,所以就搵咗阿v,肥周同發哥出黎吹水,不過我仲未知道去邊同幾時去丫,搞到佢地好忙都要去整護照,唔好意思...>v<"

已經開始搵返好多朋友出黎聚舊同吹水,不過就係咁比人話冇拍拖先搵佢地,對唔住丫.....不過你地都冇嬲我,仲要請我食飯,多謝~!!果然係好朋友^.^"

Aki~~~sorry呀!!講咗放假搵你,但最後冇搵到....因為我訓到4點先起身,隔咗一日冇訓覺,我下次搵返你...sor >_<"