2006-05-08 16:06:28ceci

7May 香港半日shopping

老公,好開心呀琴日,可以同老公係HK行左half day...又買左好多鐘意既野,不過要老公攞住咁重野同我行街,真係過意唔去了...都係心血來潮啦,你知啦,平時真係唔想老公waste money同我過HK,因為船飛真係幾貴,除非有免費ticket la, otherwise都唔會過啦~~所以琴日都係一個好機會,老公又唔洗買ticket...好好呀!! 所以我好奸咁過左黎,當然,最大既原因梗係黎搵我至愛既老公仔啦~~嘻嘻~~~^_^ tks老公買左本cat magazine and candy比我.件bikini真係好靚呀,我好鐘意呀,不過我好怕自己身材唔好,著得唔好睇tim~~你知啦,著得好睇梗係好啦,唔好既就~~~~我一定要keep fit d,要slim d,although現時幾難好好啦,不過至小盡可能keep到最好啦~~~~嗯>..都好,係一個好好既鼓勵...哈哈~~~我真係好好好鐘意同老公去第二度,好free呀種感覺,好正呀~~~同老公做咩都得!!!!太good啦!!