2009-07-15 00:15:44怕羞天使

outback again (09年7月14日)

第三個五天工作週既第一天開始了,無無聊聊又放工....

放工行左陣街,佢要買"物",上次己經買左衫啦,經過香水鋪,佢係到試香水,比我聞下,超想"打丐痴",d sales真係煩死人,之後去左買無印起司,近排愛兒是也...再去買埋小白既沖涼粉...

行完街又去outback食飯啦,哈..今次輪到佢讀個餐牌比我聽,點菜中英對照,但點野飲係英文,點睇呀??上次d侍應係講英文架,諗住今次都會講英文,點知佢全部講中文???!!!

又食左長腳蟹,都係禁好味^^,d雞胸肉呢...真係食緊香口膠禁,今次平d,兩個人五百幾者..我去完廁所己經埋左單了,上次食消夜平平地我就唔計,但今次禁貴,我點都要比錢架啦喇....

諗住行下ikea,點知剛好收鋪,為有打道回府吧!!

 

發現到好有趣既野,嘻嘻嘻~~~