2004-05-08 23:32:46agnes

黑雨...延期

8may04-sat


差唔多7點w打黎問我使唔使考,
原來係紅色暴雨警告,咁我咪即刻爬起身,
拎本考生手冊出黎睇下囉,點知要(除非佢話唔使)
訓唔返著(因為我諗住8點先起身)
咁唯有起身啦,媽咪又開左個收音機,但係我都聽唔到唔使考,
開電腦走去天文台睇下,
7點幾,細佬突然之間同我講話黑色暴雨警告,
但係仲未話唔使考,
出面行雷閃電落大雨,個收音機仲要唔知做咩聽唔到,沙沙聲,
我要講既係,個收音機唔係細細果d,係hi-fi
我同媽咪講〔如果我1陣考試都係咁我就死俾佢睇〕
真係好淆”呀
之後我走左去刷牙,刷刷下,媽咪同我講話唔使考,
首先我係唔信佢,然後就有d失落,唔想延遲呀,麻鬼煩

有d肚餓,走左落去買麵包同報紙,
返到樓下,竟然見到個著住校服既細路,
仲聽到個細路既老豆話,今日8點幾要返去拎成績表,
趕住出門口無睇電視,點知返到去先知,
我想笑囉~

8點,又轉返做紅雨,媽咪要返工,
但係佢就他他條條咁差唔多9點先出門口,

我就係屋企食下包,上下網,玩下〔富甲天下〕
好似幾好玩,但係又有d無聊..

尋日本來話送冷氣黎,但係佢整錯左張單去..觀塘
無奈我等左佢半個下午,
今日話左下午送黎,但係佢竟然夜晚8點幾先送到囉..
我等左佢整整1個下午都唔只呀,
攪到我街都無得出!想打扁佢個頭呀!

睇左〔絕世好賓〕
普通,不過我覺得劉青雲真係越黎越掂,
咩戲都得,但係就無得影帝,
仲有詹瑞文都好勁,1人分飾咁多角,
但係梁詠琪開頭就好白痴囉,

媽咪同老豆下個星期就去旅行啦,
又得返我同細佬,孤獨2人組..
個名好白痴呀,點解我可以諗得出家..