2004-02-06 21:46:18DaDaDa

元宵節快樂嗎?

星期四,元宵節,不過好似唔算太開心。點解?因為我覺得自己做得不對啊﹗下午好開心咁同人食左個飯,而且仲送上靚靚的朱古力。夜晚,滿心歡喜的去報名,點知我既VISA冇免息,而佢有既就冇帶。其實我都知唔係咁急的,不過我份人就係咁,話做既野如果拖在這裡,個心就會不安,所以我就叫佢回家拿。其實我都知咁樣做有D強人所難的,話哂都係元宵節,仲諗住出尖咀,點知而家就要佢回家...真係有點那個...好想同佢講SORRY呢﹗不過最後我地都報左名,又去食左糖水才回家。不過...究竟佢係太累,定係因為唔開心呢?好難有人好似我諗野諗得咁複雜的了...所以佢應該是太累吧﹗希望不是自欺欺人啦﹗