2006-01-08 22:16:49技安

婚期

前天出席了堂家姐的婚宴
在敬酒的環節時,
她對我說:"家成, 幾時到你呀"

um....心裡盤算一下,
家族同輩而又未婚的, 算我為最大了
照啊, 她說得沒錯,
該輪到我請飲了.

在吃炒飯和伊麵時, 我心諗:
一黎應該沒有女仔肯嫁我
最算有, 都幾搞笑

第一, 我不懂擺酒,
如果要請飲, 要做些什麼呢?

第二, 飲宴過後, 又要做什麼呢?
難道要問一問老婆:
"夜晚晚, 飯又食完, 做什麼好呢?"

和一個人相處是很難的,
而我又是一個"唔嗲唔釣" 的人
正經的話只會說一兩句
而笑話又總有一天說盡

難道和老婆見面時只講早晨, 再見?
況且我也不是一個這麼有禮貌的人

難道每天回家吃飯的時候,
都和她談工作瑣事
"老婆, 我今朝呢上枱做hemicolectomy,
wa, 切左幾鬼大條腸出黎ar,
個surgeon 切開條腸o個時, 真係成間房都勁臭......"