2004-07-29 22:01:37祖兒猩猩

``::::::-"無野想講"~?

返工...一日灰過一日.....
因為太多橫不講理的客人...techian又唔肯讓步....
in conclusion....搵著我黎攪.....

返工都係唔係好順利…好多野都係唔熟…同事話我地train得果幾日就推我地去死…錯係應該....日日都冒住俾客鬧gei risk返工…明明知道唔合理都要低聲下氣…都唔知咩世界.....最冇隱係同d同事講…佢地會覺得冇所謂啦…係咁gala...一句講晒我真係吹佢唔脹…一個願打一個願捱…道德淪亡也....

事實上…我係一個都幾樂觀gei人…覺得世界會有美好的一面…
但這幾星期講我知…理想、道德跟本不能係香港站得住腳…就等於烏托邦的思想…
我…我真係想離開呢到…

每一日都為左$$$返工…返工搭west rail的時候…都會望下個天…因為只有個天會令我覺得自由和有希望…但當進入tsuen wan west....不見天日的時候都代表我又要和自己作對…做一d我唔想做的事…

jenny同事…叫我地唔好係到做…haah...叫我地好好地讀書…heehee....
我返左咁耐工…第一次聽到似人話的說話…

點解一個月會咁耐?