2004-07-23 19:13:28祖兒猩猩

i wanna stop right here

。我身邊好多朋友仔都會話我好叻…成日都會搵到野做…
係咩咩interview 王…in 親都得…heheheheheheheh…

其實就真係因為好彩…我又唔係8A人…又唔係top girl…

其實都唔係一件咩好好gei事…
就好似而家份工咁…我得到比我預期中好好gei待遇....
但唔代表係一件令我好開心的事…因為始終都會有壓力…
朋友話我唔識去爭取…咩都太安於現狀…

呢排聽到somewhere in time...
其實我唔鍾意再上多步…
係因為我怕得到比自己預期中好的東西會失去得好快…

。你地都唔駛替我擔心啦…
就好似你地咁講…我都冇要求過都俾我得到…
我爭唔爭取都冇緊要啦~hahahah~~~~~~自大的祖兒道