2003-12-04 20:06:28尚未設定

好耐冇黎喇.....

終於都返黎喇.....
好耐都冇0係度寫日記lu!

新學年開始左差唔多一半喇,
講真, 真係好辛苦呀!
我覺得仲辛苦過中五會考啦....
可能我當年冇乜比心機讀書啦!

返學好多新野學, 而且仲幾難tim~
返學頭一個月真係覺得頂唔順ga....
個人仲殘左好多好多呀.
可能唔慣返朝早啦~

除左覺得讀書辛苦之外,
圍繞自己身邊都發生左唔小野....
有開心, 唔開心ge!
講真我0係學校唔算真係識到好多真心朋友,
有d都冇繼續讀yr3啦....
近排發生左件事, 我真係幾唔開心ga!
冇諗過會發生0係自己身上呀....
自問我對朋友唔差丫, 可能朋友真係要人夾人緣啦....
唔夾真係好難相處ga~
我自己都會檢討自己有咩問題ge....
而且都有同朋友share, 不過佢地都話係小問題喎!
所以都唔知點算好呀....
anyway多謝關心過我ge人啦*

未來仲有大把ga測驗考試等住我呀....
希望自己可以頂得住啦....一定得*
讀完今年一定要抖番幾個月呀!!! 一定要呀!!!

另外都要多謝一個時時都關心我ge人,
冇左佢, 我會頂唔順ga!!
佢都對我好重要呀....
你要同我一齊努力呀*