2004-06-06 02:34:45小慧

嬌俏

今天都幾開心
增廣見聞
因為我今天見到一個好特別的人和去到一間好有特色的店子食晚餐
首先下五時半我到了poly大學去聽leadership camp的promotion talk
之所以會去是

等一 是因為魚魚叫到
等二 我諗都會幾得意gra
心諗講leardership喎聽下都好啦
可能有點得著
(但其實我有點糊里糊塗,因為我唔係好知這個talk其實實質是一個promotion
去游說人參加一個camp)
等三 可以見識下魚魚所講的jenny是何方人物
(但今日我見其真人我好肯定她是不及魚魚的不論外表以至心胸方面
她應該多d向小魚學習!)
等四 我都好想知到傳說中的simon是何方人物有冇型呢?點呢?
結果發現simon沒有我所想的sporty
他是較斯文的類型
都算好樣的
高大(四)正
談吐得體
人品好似唔錯
都好有點leader feel
是一個辦到事之人

說實話在bu校園好少見到這類人物都幾叫人失望
我諗在bu靚女和好人品的女孩真的是有好多而似樣的男孩
真是好少 唉真(等)bu的好姊妹們無奈
(得罪d都係咁話la)

其實呢個唔係main point
我最想講就係見到一個好女人型的男仔
是學生來的應該廿三歲左右
他是今人的talk的promoter

單憑他清亮的聲線
你會以為他是女人......
但他是打(太)和穿著男裝的suit!!
我諗他的聲線咁高應該可以唱女仔歌例如容袓兒那些...

所以我時不時都想望著他
想睇下lee為哥哥仔有沒有鬆根的是不是女扮男裝

(跟住我愈想愈離譜)
我諗冇理由女扮男裝乜poly內容許有d咁既自由-裝扮自由

lee為哥哥仔除了有這把奇突的桑音外
他還有很“美”的外表
他的皮膚是雪白無(閒)
黑白分明的大眼睛
輪廊分明的五官
黑黑的濃眉
面如貫玉

他有賈寶玉的氣質樣貌但沒有男子的聲線

我在想如果他扮女仔應該也不錯的
留長頭髮再修一修眉
相信許多女仔都不及她美艷

他有時的表情給人見到他嬌俏的一面
他些笑容很....嬌美.....>.<,
而他提到自己怕曬怕體力勞動太陽猛要打傘
都給人得他好似女兒家的感覺
總之怪怪地啦


今晚都太夜了
來不及講那間奇店
或者我遲d再講lu


現己深宵兩時半了
good night