2004-11-18 17:32:04姬姬

27/10

今日好早返到學校,
第一堂中文好快過咋!
肥陳堂佢真係叫岑生畫返幅圖出黎
白痴仔,又要做錯喎!
Goeg堂,好留心聽書呀我!
雖然聽書期間都係好眼訓!
中史堂我一句野都冇聽入耳呀!
訓下,休息下咁啦!
Lunch同snowie去百分百度食,
今次冇撞到人啦!
Lunch返到去,辛辛、snowie無啦啦同Ben
赺交,我都唔知咩事!
我都冇理佢地咁多,我睇蔡旻畫公仔好過,
真係好靚呀佢畫得,好似電腦print出黎咁嫁!
Art堂,有條友人黎話唔洗上喎,
仲等我地咁開心呀!原來條友搞錯咋!
放學去左ka hei屋企,整英文份野,
我同辛辛去買紙個時見到大輝
又見到陳昊彥,冇同佢講野喎!
雖然我知有人會恨出街見到佢既,
但我唔恨喎!
做到六點我先走!有好多野要整囉,但我地整得好靚嫁!