2006-07-27 00:12:44joan&mon

寶貝回家的第二天

今日是你走的第二天...一早就俾你的短信吵醒...嘻嘻...

當然之後既結果就系醒左又訓過......最後就變左翻工遲到了...


——"結果都系打摩去地鐵口啦...好在有F幫我打卡..


否則結果就系......扣錢..——"Oh..My God~~~






好在昨晚幫你充左錢所以可以一直同你上QQ傾計..嘻嘻...


雖然我地分隔兩地...但系可以同你上QQ傾計我都已經好滿足了!!!


好在上午都吾系好忙仲可以陪你傾計...依家既我已經無甘擔心了..


因為你已經到左家...一切還好~~~而且聽到你把聲感覺還不錯嘛...


我心裏既大石都可以放落來了..只要老婆你乜嘢事都無我就已經開心了~~~









但系每次同你傾計既時候..都系好好好挂住你咖..真咖!


其實我真系好吾想你翻去咖...但系我都知道我吾可以甘自私...


你一年先難得翻去一次...難道我要做阻住你去見你親人既事咩?!


我吾會...就算我再點樣吾捨得都好...我都吾可以甘自私~~~


我知道你都和我一樣吾捨得的,對吧?寶貝~~~


我明白你咖...因為我知道你有幾愛我幾挂住我...


其實我今日同你講...同你朋友一齊玩吾好挂住我...


就系因為我知道你甘難得先翻去一次就應該盡情甘去玩...


吾好挂住我甘多...甘樣你系無可能開開心心甘去玩既~~對不對?!


但系我都知道你無論點都一樣甘挂住我...因為你系我既寶貝老婆...


所以我都好了解我寶貝既你...老婆你吾好惱我啵~~~嘻嘻^3^







親愛的寶貝...你現在在睡夢了吧?!你都累了...是時候訓下覺了~~~


而且你聽日一早又要起身幫手...辛苦哂你了...你好耐未試過甘樣了吧?!


但系你一定要記住如果累既話就要多休息呀...吾好累親你自己呀...


你知道我一定會好心痛你咖啦...你今晚來M又肚痛...唉...*3*


我好想可以陪在你身邊照顧你...俾溫暖你呀....5555555555555


你真系要小心身體呀...我吾想到時你翻到來成個人瘦哂...


睇到我都心痛哂......你擔心我之餘我都一樣會好擔心你咖..傻豬~~~


不過其實我真系好想你可以快D翻來...我都知道你挂住我而且都想早D翻~~~


但系我都知道你難得翻去一次無可能甘快翻來咖...


因為你仲要多D陪你阿嬤和阿爸咧...對不對?!


我吾會因為甘樣就扭計咖...我都會好乖甘等你翻來......


就算幾難受幾挂住都好...我會堅持...所謂堅持就是勝利嘛...嘻嘻!!!


不過老婆你要應承我...到時翻到來就一定要錫我...錫哂我咖..哈哈^^


因為我真系好好好好好好想錫下你...我要攬到你實一實...永遠都吾放手..


我要攬住你..我要錫你..我要.......哇哈哈~~~(兒童不宜,敬請家長留意^^)


好了..我要去穩你了~~(當然系夢中去穩拉 —·— 哈哈)


因為我應承過你要早訓咖嘛...而且我都好眼訓了..嘻嘻


我做個乖老公仔...做你最錫最愛最寵既乖老公仔...Yeah~~~^3^


老婆囡寶貝...你記得睇完之後在我QQ度留言俾我呀...我等你呀!

牙mon 2006-07-27 10:47:49

老公~我睇到了!恩恩~你要等我?!><