2006-06-07 01:16:47joan&mon

親親氣氣我的寶貝

今晚又在Babe的宿舍度過一晚了...太開心了...哇哈哈!!!(過度興奮中)


從前天開始就一直在大學城裏陪伴我的寶貝...我們真開心...


而且又可以一齊訓..真系爽到A甘......(開始幻想中...)


每晚都可以對住我既Babe...攬住拒真係覺得好安心...嘻嘻!!!


當然啦...我地都會做D做愛做既野...哈哈..(流口水中...)



















可是...Babe成日都未等我興奮完就訓著左..真係嚴重打擊我既自信心..嗚..


雖然講對住我好安心好舒服...但係你都話吾可以訓咖嘛..自己卻訓左...


唉...真係失落呀!!!(心情由興奮變為失落中...)


















不過我今晚都激親我Babe...因為我成日話要走..要翻屋企...嘻嘻~~~


所以就搞到拒好失落又惱...哈哈...(正在偷笑中...)


其實我自己都吾想甘樣既...但系偏偏又想拒留下我..等我有D安慰嘛...


點知道拒竟然自己響度發脾氣..吾理我...嗚嗚...嚴重打擊我自信心...


於是...我做左個決定..就係離家出走...哼哼...=="


其實應該講系離大學城出走...哈哈...






















雖然自己心裏邊真係好吾捨得..但係個心又好矛盾哦...==’


Babe甘樣對我...太令我傷心了..但係自己又吾捨得走...嗚嗚......


自己都覺得自己矛盾感越來越重添...留還係走呢?...(矛盾中...)


最後都係為左面子問題...走......哼哼....人還係有尊嚴咖..(充滿信心中)





















就在我失落又自信的矛盾前進去車站的時候...Babe打電話來啦...哈哈..


真係如我所料...拒真的打來了...哇哈哈......(狂喜中...)


拒叫我等拒...吾好走...拒依家來穩緊我...哈哈!!!


當然啦...我呢個死面子的人當然會死撐的講.."你翻去啦..我到車站啦!"


其實個心裏不知幾狂喜...=="沒計啦...鬼叫我係個死要面子既人咩...


不過我既Babe永遠係最了解我既人...就在我死要面子死撐著要走的時候..


拒都係死留住我...死拖住我...哈哈..正是我想要既人..(滿足感爆炸中)


之後我還是乖乖的留下來了...嗯嗯...而且還令到我的Babe開心起來...


呢個係最重要既..因為我最中意睇到我既Babe開心既樣...哈哈...(自滿中..)


















今晚又可以攬住我最愛既Babe訓覺..可以錫下拒只嘴嘴和面面...爽呀...


其實我有時候都幾鬼中意激下我既Babe...因為拒真係太可愛啦..


我愛我既Babe...中意攬住拒錫下拒...當然最大既樂趣就系激下拒..哈哈!!!



by.Baby