2004-08-20 01:05:08阿化

傻了

今天依舊上班, 坐著. 我的工作就是坐著, 聽電話, provide d 勁差既hotline service 比d賓賓, 有時什至鬧佢地, cut線, 變態的. 都是我同事教我的. 今天他說:"你講咁多一定收唔到線ga, 決絕d, 如果叫你refund你就話 we dont provide this kind of service" 笑死我, d人打唔通, 我地又話唔關我地條線事,你人地個network唔得, so " no refund for this case" 我自己都覺得唔好意思......都唔知咩公司黎ga, 咁都得, 成日呁人...

睇左成日都未睇哂d email, 唉.大學d野, 咩都唔識, 又唔知問咩人好, 搞到我down哂. 放工後立即走人, 想去relaz下, but d人遲到, 搞到我又down左dd. 不過都算開心既, 樓下新公園仔人唔多, 可以比我地玩下, 重拾童真. 又見到d 靚衫, 不過勁無$, 唉, 大學生活都唔知點過..日日係咁搭車, 不過真係要努力d, 唔好再得個講字, 唔可以比自己再後悔多一次. 唔可以好似減肥咁, 一拖再拖...

新生活, 要積極d, 開心d, 識多d朋友仔女, 善用時間