2005-02-20 14:50:39尚未設定

econ補課

由於近日都係三四點先訓
朝早一點先起身
而econ補課係10-1點
即係我平時訓得最舒服個陣
so...i want to die....
一大清早
返到學校
臭菜電左頭髮
個樣愈黎愈大
其他人個樣都冇變
雖然李sir已經係三個鐘入面
俾左兩次既休息時間我地
但我都係好辛苦...
200個眼訓
我有幾眼訓??
係三個鐘內
我講既說話不超過50字
哈~唔敢相信
李sir一話完~
我係第一個離開班房ga~~
其實如果尋日唔係咁凍
我都冇咁辛苦ar~
搭車個陣
我係景峰落
因為要實現自己既心願
就係去趣怡買mango糯米磁
之前debbie成日話好好味
咁我咪去買lo~
仲買左半打添ar~~
返到屋企
即刻食左一舊
真係好好食ga~~
好濃既mango味ar~~
超正~~
大大舊~都係$2.5咋
大家得閒既就去買la~~
係景峰個輕鐵站會見到間野ga la~~~
哈哈~~正~~

食完午飯後
我用左9秒9既時間換左睡衣
摓落床訓
保守估計係即刻訓著~
kakaka~~訓到六點到
諗起自己好似冇做d野
但又唔記得係乜
食完飯~今餐食薯仔烛雞翼ar~~
超正~~
食完飯~終於俾我醒起唔記得做乜la~~
係冇返教會ar~~
唉~~
之後就睇殘酷一叮
其實the lin做乜咁辛苦做野ar~
以佢既資質~廳該做到台主
咁就幾千蚊la~~
哈哈~之後做左幾樣功課
睇埋玩死男朋友就訓la~
我仲爭comp同econ mc就做晒功課la~
kakakakakakaka!!!!~~~