2002-09-12 05:23:08智中豪傑

暑假回顧

有一段日子無update了! 因為小弟的中文program發生了很多毛病,現在搞番掂,再次可以寫文章,好鬼死開心!
本人在今年暑假都唔算忙,因為無讀summer school! 但依然活得精彩! 傑傑在五月中跟了友人"和也"參加了位於卡城的巴拿巴團契. 在數次活動當中,小弟認識了很多新朋友! E班團員都係一班好癲好玩得的年青人,同他們相處感覺上也非常快樂!
六七月期間,小弟當然有追看世界盃啦! 一大班人深夜聚集在"音樂佬"家中睇波,好鬼熱鬧!
暑假期間,傑傑經常睡到下午一兩點先起床!然後例行煮火腿蛋飯食! 在無乜№搞的日子下,小弟在五日之內一口起番看了四十集"笑看風雲"亦買了92年經動一時的"大時代"VCD,"大"劇真係十分好看呢!
周末通常都會跟"和也"去UC開波,自己的球技也有些少進步!
另外,我在七月中在自己教會幫手教兒童聖經班,從中發覺原來事奉神是一件非常值得和美好的事! 在八月尾參加了教會的camping,我和鬼佬牧師合唱了"Your Love Is Deep"中文版,非常搞笑!
當然今個summer實有去睇戲啦! 睇了七部西片(下一次會和大家分享).

九月新學期,今季我會和另一位姊妹一同教主日學,亦希望可以參與多D事奉工作,請主內弟兄姊妹為我祈禱!

幾星期後我又生日啦! 唔知今年會有乜搞作呢?