2007-10-18 21:42:43桃子豬

* 參 加 超 人 家 姐 的 婚 禮 *

*久違的日記*

*10月12日~超人家姐結婚啦!好幸福...啊!

我淨係拎左下午假,上午o係公司忙到死~哈哈!同埋好唔慣自己的打扮,對短boots個跟有d高,攪到我行親樓梯都好似失去平衡咁,好彩超人去mtr度接我,我都唔識點行去香港大會堂,超人著左西裝後...望落去修長左,好辛苦行到去大會堂...

等註冊,超人家姐套婚紗好靚,班姊妹就誇啦啦~超人話d姊妹裙好易走光,死咸虫黎...
見到超人爸媽~原來超人媽化左妝個樣都ok,身材驕人!入去看佢o地宣誓啦!哈哈~竟然講野o個個人係痴脷筋,...望住整個過程,我就明白到自己係無可能接受o係咁多人面前咀咀~接受大家的祝福,我比較鍾意簡簡單單~~~

之後就出去影相影大合照,哈哈~成日話女家親戚,男家親戚...
我呢d外姓人都唔知行去邊樹...
哈哈 我仲以為o係樹dump花球,原來係夜晚o係會展食飯先dump...
攪到成3:30-45先食到個午餐,同超人一齊餓扁左..哈哈
哈~到左夜晚終於飲啦...
我就做左接待員...叫人簽名呀,收人情
仲識左超人家姐老公個細佬~
見到超人吃醋~我就好開心,條友仔成日話近呢個月我o地淡左..哈哈
近9點先開餐...o個日成點幾先訓覺,第二日要起身番工。

同埋約左生蠔同埋的生一齊食lunch
太耐無見啦...傾下近況呀...無聊野...溝女溝成點呀...
可惜pensy出唔到黎,黎到會更開心...
黎緊話慶祝生日

看下會唔會出席~

就25歲啦我
唔知超人同我去邊...


呢排我多左野諗
其實我都唔知自己o岩做邊行...唉