2009-04-19 11:52:29蒼子

Look at Us


I introduced a man who needed
To a woman who needs
And necessary Alliance.

Does reliance
Make the best alliance?

Not always.
Look at us.
Very good alliance.
But we are self-reliants.
For example,
I had a marvelous day today,
And I didn’t even see you.

But how will
Tough
Strong
Thrifty
Brave
And reverent me
Get through tonight?

請瞧瞧我們

我介紹一個需要女人的男人
給一個需要男人的女人
讓他們組成
一個需要的聯盟。

依賴
會造成最好的聯盟嗎?

並不總是那樣。
請瞧瞧我們,
非常好的聯盟,
但我們是自我依賴的。
假如,
今天我有奇妙的日子,
然而我甚至沒見到你。

但堅強、強壯、節儉、勇敢、虔誠的我
怎樣渡過今宵呢?