2006-10-01 12:12:10bass chung

音樂之旅....25集

今晚回去餐廳吃飯,大埔妹話有好野食,好多人啊,有腐乳抄通菜,老火湯,真好,唔洗食炸魚,想來拿行理去老鬼度,又不想驚動大埔妹,因為我都唔想佢知我走,我就叫香蕉仔幫我拿,食完啦,還早大家又係來玩13張,差不多了,香蕉就車我去band room,8點多走入去就好大煙啊,有兩隊少年band係到係咁rock,老鬼見到我到,就話等一下到你上啊,老鬼點解咁清醒?冇飲酒?,跟住老鬼上台介紹,..今晚有些特別,我要同我徒弟chung一齊jam啊,你地現在可以一齊去拿beer飲,還有,今晚係chung係到最後一晚,我起要給佢一些難忘日子,不要忙記我地,老鬼咁耐只是稱呼我是學生,今晚會話我係徒弟啊,哇,走來幾個大ball妹就咁抱左上去台,好我就執起我支SG就12個bar 啦,黑鬼打鼓,ptrer.彈琴,牙買加bass,跟住就跳了兩個高手,又來玩,搞到全台啤酒,有個鬼妹又上來唱歌,7國咁亂啊,結果我都玩左成粒鐘就要休息啊,頭都暈,唔見左香蕉?但見到大埔妹啊,但又唔知佢講乜,只見佢係度講,可能大家都飲得太多酒精上腦,好了...天光,我就行了出去,當時還有20多人一字排開,其他人就起不到睡上地上,我就一一上前握手道別,每人都送上一些禮物給我,最後我行到老鬼面前,老鬼已不能出聲,大家都說不出口,點解,又會這樣,今次一別可能大家就永遠都不能再見了,老鬼給了我一封信,我知佢說不出口,所以寫在信裡,就咁我頭也不回向前走,走到車見到了我最怕看到這個人,大埔妹,我真不知怎面對佢,又沒給她知我走,在香港時大家都有玩在一起,感情只在學生老師,但到了這裡,得到佢照顧,好多謝,佢見到我就說,你啊,點解飲咁多酒啊,又唔食飯空肚飯好快會死啊,返到香港就唔好飲咁多,跟住就&*^%&$#%^*(*&**& 20分鐘,停了,大家看著,跟住就大家抱著痛哭,我知我知我知,但說不出口,好吧她說了一句,當你需要我時就來找我,我冇答佢,依個chord我沒辦法jam,咁香蕉就一路車著我就一路講,我一句都聽不入耳,因為好亂,到了機場,香蕉就給我一個goodbye kiss,天啊,今天我才知佢係個女人啊,tombay,上了飛機好快就到,下了機後打過電話回家,忙記折封信,哦老鬼話,如果有機會來香港,那我們又可以在玩了,老鬼這番說話可能沒法實現,因為佢又多病痛又心臟有事,我回來只得我家人知,公司就沒人知道啊,明天回公司看看有什麼事....