2005-03-14 13:22:42bass chung

懂事長的離去

今天懂事長宣布話要離開我們,但可惜太遲,遲了6年零6個月,當你玩完玩淨就走,但有冇想過我地這班香港人既慘痛經歷,由此至終我地都要在香港生活,佢就升職可去遊樂,我在香港出生,這麼多年來都未為過生活而煩惱,佢一出現....唉..可能佢唔係香港人,點解?如果佢係就唔會咁做,又係既,如果你地係香港出生又或者係早年偷渡來港,又或者係二次大戰時來港既...請問你是什麼人?中國人?...邊個話你係,我都唔你係什麼人,但一定唔係佢地所講既愛國的香港中國人,所以懂事長係愛國既中國人,用了共產主意把大家既身家分了,變了一樣,全都冇錢,冇面,冇自由,冇得食,冇得玩,冇自專,你係老闆,今天你就是洗碗,你是律師,今日你是樓面,點解?就因為一掃光,40年代的中國啊,把香港既中年男人推去死路?點解?因為佢地係大都是係土生香港人,偷渡來,所以係最有實力既中產香港人,對香港最有好感的人,依次一掃光,依班人什麼都冇,只有等死,依家係香港只有一種人係可以過活,還有得玩.食,唔洗做,有屋住,還要用所謂母語教學教佢地,你地自已想下佢地幾好,係什麼人?..
還有,請你話我知係乜人?到今日,我都好中意香港,需然一掃光我都中招,但我都陪玩照跟,今次改變,由一個香港人話事...希望大家有得玩.....以上文章只是一個傻人寫的,請不要理會...