2005-07-13 23:55:22Zona

Mary\'s BDDDDDDD ^^

瑪莉生日了
她認真的說想去海邊放風箏
我很傻眼, 也很不想去
但她因此翹了早上的課
我只好硬著頭皮赴約 :)

阿毛和我們先在KFC堵她
再騎機車車衝向永安海水浴場
我們都不知道, 原來要騎一個小時
於是, 太陽好大好大
我在小婷的車上, 兩人笑成一團
瑪莉即使是個在大一就加入熱舞社的女孩
騎車還是出乎我意料外的慢
尤其和我聊的開心時, 就忘了跟車
後來姿那一台還會追上我們大叫:哈哈嘿嘿
我們才往前衝
這樣一直持續好久, 連姿他們之後想和我們說話
都會在即將趕上時被我們大叫的加速甩開
其實他們真的只是想問我們問題罷了(笑)

永安海邊空無一人
天氣則熱的驚人
我們呆呆的望著海邊一會
決定去旁邊的魚港吃午飯
後來, 又騎了一個小時回到市區
好傻的我們, 但是年輕真不一樣
可以這樣闖闖衝衝
笑笑鬧鬧 什麼都沒做 但是好開心

之後又去打保齡球
分組競賽真的很好玩
我本來打的很不錯
但之後卻無道理的一直洗溝
唉唉唉唉唉唉唉
但是we had a good laugh.

I've been missing my high school friends these days, I mean, they are always there. Even if we did not call each other everyday in the schoolday, we must see one another in the holidays. It's like a routine. Actually, when I was in USA, lots of high school friends gave me couragement and hope. They do mean a lot to me.

It was awesome to meet them, once in a while. And it was awesome to do some silly things together with them. We laughed, and we laughed. And that's what make us happy and joyful---we laugh every bad things away.

Happy Birthday, Mary!!!!!!!
I love you!!!! ^^