2005-02-09 17:56:55小麗麗

年三十晚....記事

呢日亦如往年...都是到維園渡過這個日子....
最大不同係...桃花依舊.....=__=

(一)講價實錄
話說逼逼下...走到一個攤檔,我同小子都覺得有隻河馬仔異常可愛...走去摸摸~~更走進去看看....
不看尤自可...一看更覺可愛,於是問問價啦,為三十元正,其實價也很正常,考慮之際,店員哥哥奇怪地問﹕「點解你唔講價gei?」就是這句話,展開了我們的講價大戰........
那我便說﹕「便宜一點吧﹗就五十元(兩隻)啦」阿仔便說﹕「五十五元」,他說沒得賺,爭持了許久....我還說﹕「知唔知我地邊度ga?砵蘭街黎ga!!」店員哥哥就說﹕「大家都是賺辛苦錢o者」....這時,dinner狂笑...我先醒覺我自己話自己做那家子的東西...=__=
之後店員又說﹕「真是沒得賺喔,是成本價呀」後來他也被我講得君君價...即五十五元na...但我仍覺不值,覺得應仲有得減....於是是說﹕「五十啦﹗」講左幾次...佢仲話比個靚袋我都值啦~話全場獨家咁靚喎~~我咪話唔要law~淨係要佢平比我~~佢都好無奈...佢有個同伴突然開口又說﹕「咁靚gei袋...都值幾蚊ga﹗」跟住我再說了幾遍﹕「那麼我不要這個靚袋了,就五十元吧」最後我們準備付款的時候,發現沒有兩隻黃色的牛牛,他們便拿了個可以叫display的回來,有一點濕,我們便幹脆升級壓價行動。佢地最後屈服了,仲講左句﹕「幾蚊都唔比我地賺..」..
但唔理了...我地成功拿著靚靚平平的河馬仔走了...佢地臨走都同我地講左聲新年快樂...雖然不太願意....哈哈...
之後又同小din壓價買左佢的咖哩公仔~~^__^

(二)吃糖水
去左間正野吃糖水,好好食,去到咁老遠都抵。
我地叫左個榴槤飄香啦、咖啡可可、金枝玉葉同個冰心丸~~樣樣都落足料~幾個人share食唔錯~~好味~!!!
個老板娘佢都搞笑ga na~~無端端走埋黎,話介紹野比我地吃。對住我講﹕「我地有隻呢(係d蒟強弱)係專治暗瘡ga...食左令到d暗瘡無哂...粒可以變返突ga..」仲指住煮房個女仔話佢都係食左先好返~~好見效咁...
靚姐呀靚姐...做生意唔係咁ga...你咁講...仲要對住人地d瘡黎講..人地都無心情食啦...真係...比你激死呀~~=__="

(三)花巿花絮
1.有人話﹕「十五蚊任你扑...」
「買黎溫女啦...」
2.有個男人企高左,我地行過睇野...聞正佢d格甩底gei臭汗味...死得...
3.果度d情侶好鍾意前後企攬住咁行,差唔多pairpair都係咁...有對比人逼..就搵我地黎出氣,同沙律講﹕「你唔好逼來逼去得唔得呀﹗」說時樣貌猙獰~!
其中有兩對已成為連體嬰的情侶,因為人多而被人隔開了...一個男的跟另一個男的唱著說﹕「不要離我太遠...」搞笑...不免令人想到殘酷一叮上集那位32歲的阿叔...唱kelly的大日子...實在搞笑........
4.沙律不斷show佢肚腩...又比我不斷毒打...仲同左佢開年..嘿....