2004-12-30 22:17:59呀屎

聽日12點...咁就2005

TODAY去左人地屋企...*哈哈"*
.....唉....冕上出左去陪人相睇=.=
個個人真係好....爆**
...要唔住..返左屋企LU‘姐係呢家~*:
.....一諗到聽日12點就2005就好....
咁快..好似乜都味做過咁*,,,
上YR*:...**
去左............呢家諗返好似尋日發生咁*
..上YR~既.....12---31*好5開心既本身..最後都幾開心//*
嗯...咁就一YR~*.....*
諗返好SWEEET*
...BUT呢YR唔知Y冇乜心機出去..
上YR~就算呀媽唔俾都要出*
BUT呢YR.呀媽俾都唔想出=.="><
唔知Y.....係味唔同左*****
唉******我呢YR好犯賤*做女仔做到咁CHEAP~=.=
............。。*....為你...你一定覺得我好CHEAP~
係我背後一定有笑過我..........我係一個好容易呃到既女仔*
.......................=成日我都要依靠你~*
.....人地話我~蠢*你係味咁覺得我...
...........我咩都聽哂你話..咁就係*蠢***☆*
人地話..女仔想得到個男仔就要吊住佢`..唔俾佢咁易得到**
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,一定要引住佢..個男仔就會愈想得到..
呢個就係D BOY既心態***
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
但係我唔得囉................................****
我好想放低你******
我2005一定唔再中2你.////////*
...........慢慢會淡/☆*
因為我知你係點諗我...●●●●●*
最後既話....說你2005..有快樂**同你中2既人.....
咁樣我會開心....我可以死心..........
.......................................................***
識左你半~年*算5算耐呀??**
.............我真係9知再講D乜好??
我都...............................*
...>2<88*聽日點丫=.=..可能出去..MAYBE唔出*
............................=.=
=..=.=.=.=.=.="...聽日HOPE有好既一日**我會好開心