2004-12-27 09:43:08呀屎

冇野LU

*****我都唔知可以講D乜*呢家乜都冇哂
仲講黎做...一陣俾人COPY俾返你睇
你可能仲會覺得我係有做*
喊****真係唔想囉..喊左就係自認.唔想要你去可憐我囉!!!
一直忍..都唔知可忍到幾時..
點解你可以知我咁多野....而我就唔可以知返你
.........................................*
唔明囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..........................................*
有時有D野太過清楚真係仲痛苦*
以為誠實係最好..反2係誠實傷害我地,,
我以後都唔會講真野........*YYYYYYY
唔知Y我真係好內疚*但係我冇做過”
....................
唔知你有冇因為咁樣唔開心..如果有既SORRY*
一次又一次去攪到你唔開心*****
我真係好多要求********滿足唔到我係岩既****
呢家我會接受現實***

[我真係冇FACE去面對你**
SORRY HOPE31會有好既開始”*
仲HOPE你會原諒我
..對唔住CHAN HIN KA***********************
真係好想你相信我.....*★*
HOPE你永遠都會快樂...........
.