2004-12-23 13:27:00呀屎

*1223*聽日係24lu*

真係好耐冇寫過日記啦**呢家開始..我會寫返//
唉****呢個x"mas乜都冇=.=sososoo
....y要咁姐*開開心心都咁難*
口同心邊d真邊d fake********
你講下真野啦**ka
//一時一樣*都唔知你想點**
好唔開心********咁耐啦...仲會係咁
到呢家仲味忘掉..一切**
你說你中2我*但個心係味丫..
係我就唔洗咁hurt啦*
你會唔會因為我心痛*
你唔傷心既咩*日日就係想搵就搵*
唔搵既..理都唔理下******=﹏=
算啦**
為什麼你總是如此地冷寞***KAKA
你的心實在難以捉摸***真係5明
到底你有那一點在吸引我***我仲忘記唔到你

莫名我就喜歡你 深深地愛上你
沒有理由 沒有原因
**********************************************
你知道我在等你嗎 你如果真的在乎我
***************************Y你要咁*