2005-02-01 21:11:20♀ zikoO 夫人 ♀

眼坦坦BB→宣佈死亡

呢幾日都好忙下,無時間打pchome tim ///

今日同老Win去左太子join埋阿手一齊cut hair,終於可以改變下喇!!!
本來阿水都話去ga,點知D人掛住訓覺咁囉,真係唔該哂~~
之後本來約左阿佳話去荃灣*瞥*波ga,點知D人無啦啦自己返左屋企ja,真係多謝哂你地兩個呀!!!!!!!!!
剪完之後跟住同老WIN行左陣,就返左屋企lu~~

幫我地cut hair果位叫Kith ga人兄,唔知y我次次同佢講野都唔過5句囉!!可以我個樣又串左d啦!!!
我初初以為佢條粉皮係咁cool ja,點知佢又可以同win咁多鬼野講wor!!!
車......唔係見你剪得幾好我真係唔鬼搵你呀....扮哂野咁,介紹咁多人去你度,thx都唔講番聲!!

死啦死啦~~~
我話過要等埋老公返黎先至一齊食菠蘿油,但係呢幾日都破左戒,仲要係食左3個tim....真係唔好意思!!!!今次真係唔食住喇!!!
我會乖乖地等埋您ma!!hehe^^


唉....呢期真係肥左呀,點算呀!!成日話唔食唔食,點知食得仲多咗囉....
唔得唔得!!我真係要下定決心!!!唔係joey返黎見到我咁ga尊容就唔係咁好啦=.=
不過唔知y有個同事(冰冰姐)可以誇到話我塊面肥左,隻眼細左&皮膚黑左囉~~
哼!!隻眼一定係可以變大變細,好似變魔術咁啦!!
而且一定係唔曬太陽都會黑左啦!!唔該哂~~
都唔知佢果隻咩眼黎ga囉~~


唉....呢期日日都要禁機囉,真攞我命咩~~

p.s.眼坦坦BB連最後一隻腳都斷鬼埋,宣佈死亡=.=