2005-01-28 18:53:57♀ zikoO 夫人 ♀

打爆機!!!!!

今日joey late左wake me up,搞到我都late左起身tim....不過好在返學都無late!!

放學同win返東涌,本來我地諗住同ca ca出街玩,點知今日涷左好多,東涌又落毛毛雨wor,所以最終都無同ca ca出去=.=唯有再等過多幾日啦。。。。

跟住同winnie又去左打機囉..嘩...今次我地全程都係响度死煲爛煲<三國戰犯>,好勁呀我地,不但過到所有關,仲打爆機tim噢,而且留下我地兩個大名呀...呵呵呵呵。。。。。好開心呀!!!!
跟住我地勁累囉....之後閃埋返屋企等老公小朋友電話囉~~~

今日發生左有兩唔係咁愉快ga事件---

不快事件1:
唉.....今日您要車[Fly碟]返屋企,我雖然係唔鍾意呀...不過我都知唔關你事,
唔可以怪您.....所以我都無嬲您,只係呷'操'ja!!!
因為您都未送過我返屋企....佢就....><
不過算啦~~我而家都無野喇!!因為你咁坦白,我都好開心&放心..
同埋您係講左俾我聽先去做ma...您真係乖^^
我呢d係"*明白事理系列*ga ma....
雖然我地隔得遠,但係我有信心ga...

不快事件2:
M小姐,我真係唔知你想點...我都唔知可以點....
我唔想日日嘈交囉....
anyways,你點都係我ga好朋友..
但係...或者我地唔可以好似以前咁好喇....







愛你 不需要原因 只要有一顆真心
分隔兩地 也可以傳給你
愛你 不會有距離 只要你在我心裏
隨時隨地 我也可以感覺得到你


呢段歌詞我都知係有d難頂&嘔茄ga.但係小妹又覺得幾啱洗ma~~~~
希望唔會影響到各方朋友ga胃口啦~~~
唔該哂~~



唉~~~聽日又要返工......救命///