2005-01-26 19:26:44♀ zikoO 夫人 ♀

今日好乖噢^^

今日好乖咁的起心肝去溫埋最後一日,亦係最難ga ACCOUNTING~~

我約左阿佳&大面去荃灣溫ma,無ga,明明係約佢地9至9點半,但係我10點到都會係最早到果個咁ja.....
勁7囉!!我等大面果陣無野做咪搽下指甲油囉,後來佢到左之後,我諗住收好支指甲油,點知倒到自修室成張枱都係,搞到連阿大面條褲都有...大面~~真係唔好意思呀!!!同埋唔該哂你地呀!!!

跟住下午佢地兩個又要返工返學,so去食完野佢地就走喇!!!今日ga luch係佳媽咪煮好攞俾我地食ga...真係好細心呀佢媽咪,又好人,thx for ur lunch呀///佢地兩個走左之後我咪唯一條友上去溫囉!!!勁悶囉///好似自閑咁.....溫到2點半,我就頂唔順走左喇.....好累呀....
撘車之前搵左好耐都無菠蘿油囉=.=今日無得食呀..
joey快d返黎買俾我食喇!!呵呵呵呵~~~

撘車果陣同joey傾傾下我電話又無電=.=.....返到屋企佢都累到頂唔順訓左....我都知你做野好辛苦.....我都唔知有咩可以幫到您........
我唯有乖乖地,等老公放心啦...

M小姐
我知我今日都唔應該咁講野,只係成日見到你咁......
我有d........ja......你明ga
anyways..
我會支持你,希望你都會啦

其實我知你講D野都有你ga道理
不過鍾意一個人無分對錯,你自己都識講
放心啦....

我地以後唔好因為呢D野再嘈喇...
我怕我地d友情會嘈到無哂^^