2005-01-14 19:51:37♀ zikoO 夫人 ♀

呵呵....無野lu~~

今日返學late呀~~跟住我地去左3/F點完名都走左落去果間餐廳度hei...吹左成粒鍾先返去上堂!!!Miss仲知道左tim~~唉~~跟住上半粒鍾又話放學......死啦~~點解呢排好似好心散咁,點算好呀??

放學約左哥哥,點知行行下又撞到老Win&老Zoe wor,咁咪一齊去食車仔面囉!!食野果陣,哥哥塊面仲黑過黑E,真係唔知俾咩反應佢好囉~~唉.......
之後過左佐敦搵阿佳*瞥*波(又係*瞥*波)....嘩!!原來阿佳好勁ga!!

後來又返番旺角行街...妖.....睇中左對鞋呀....但係去兩間都斷碼囉!!!真係吹鬼漲!!!跟住又過埋太子行街......終於都買左K2果件褸!!呵呵!!好開心呀~~
不過咁行街法,真係想死~~~

後來我同哥哥過左沙田諗住去果個唔知咩館,點知去到沙田我勁唔舒服囉,又頭暈暈...so我就返屋企,再去睇doctor....唉~~好慘慘噢~~
搞咁耐終於都係無去到果個唔知咩館......hehe..下次先啦~~

今日响KFC食葡撻果陣,我同阿JO傾緊電話ma..點知哥哥唔知做乜9囉!!無啦啦話要幫我同阿JO講.................嚇到我即刻cut佢線...好在阿JO聽唔到ja..
如果唔係就真係[唔該哂你呀!!!哥哥!!!]

夜晚同Dad & Mum 打bin爐……咁涷打bin爐真係好正呀!!!!呵呵…好開心~~~

呢排都過得好充實,好似無停過咁.....我巳經無野ga喇.........朋友們:請放心吧!!!!!

仲有呀..今日响旺角見到有個肥佬瞓响條街度囉..真係好想踢佢一野,然後再同佢講:唔該~你可唔可以死埋一邊呀..唔該哂~~~



眼坦坦BB另外果隻手都斷埋呀….=.=