2005-01-13 21:53:15♀ zikoO 夫人 ♀

我要重新做人!!

今日心情好忟,好煩,好down,無心機上堂呀..........

我咁大個女都無俾人咁講過我,呢d說話仲要係出自你口,你巳經唔係第一次講d咁ga野去hurt我!!我巳經無可能再接受你...你放過我喇..唔好再搵我喇....我都決定左......我唔想再咁落去......我好辛苦.我真係好憎你...你做ga野唔係一句sorry就可以當無事....我唔會再返轉頭...

今日上左1堂ACCOUNTING就走左,去左荃灣搵阿佳.佢考路試肥左..算啦,你都係搭巴士算鬼數喇..唔該///跟住我地去左*督*波.後來阿家都黎左.....

後來我出番旺角同Win & Zoe 唱k....又係咁樣大嗌大叫...但係原來發完din真係可以發洩哂出黎...舒服好多.......唉~~點解要咁對我....

跟住我地去左行街.......之後上去hei左一陣又走左去行街....後來我上左阿榮鋪頭度hei....同阿榮 & Neva吹左勁耐水囉,唉..阿榮話我殘左好多,唉~~咁搞法梗係殘爆啦.....仲叫我今晚去club'in玩....真係[唔該哂呀!!榮哥]

唉.....老佳,老win,老zoe... 多謝哂你地呀..朋友們....你地响小妹最需要人陪ga時候陪我........小妹真係感激不盡........

尤其係阿Jo你呀.....我覺得你對我好好.....我成日搵你呻呢樣呻果樣,搞到你無得訓覺,但係你都無話我煩...我都真係唔好意思......多謝您呀~~

由今日起,我要重新做人^^我只會向前望,我唔會再返轉頭!!




殘忍 黃伊汶

從來沒有沒有一種武器 就獻身去保護你
發展一里 都知難成大器 我都啞忍不理

為何愛著你 又要唉聲嘆氣 無資格攻陷你
白費心機走八千公里迎合你
明白放棄會避免落到這種田地

*其實你殘忍 想兇手現身
 攻擊我到最後再不可轉身
 我現在離去 再不會難堪
 前路要撐下去 就算只得一個人
 
 寧願我殘忍 拋低這男人
 睇穿你 你以為你優先收尾
 我這樣離去 你總會難堪
 情願要看著你 被我拋低的那種結尾
 難度要看著我 被你拋低的那種結尾)

從來你沒有為愛委屈求存 為我心軟都避免
為你花光所有心機徒勞白費 你竟不睬不理

原來你沒有做到刻骨銘記 夜半跟那位入戲
若你卑鄙我都堅決留住你
明白愛你就會令我辛苦自己

如若你冇運氣 遇個相差跟我千百哩