2006-02-04 00:16:03蘭西

睇戲""女人購物狂""~2月3號

呵呵呵.......今日謝威請我地睇戲,多謝晒!多謝晒!^O^

尋日又訓唔著,今日10點幾起身,約左12點等>我準時呀~唔洗罰$$。嘩...佢地d電話好靚ar,好想買tim~

今日有我,謝威,靚靚eva,super kar一行四人出去旺角睇戲,睇2點20分個場,所以先去左吉吉家食野,再去買野食,夠鐘就入場lu......謝威請=$160,最頂唔順係eva個張學生証囉,係補習,仲要過左期,自己寫返年份,笑死=.="

女人購物狂--係薯仔推介嫁,都幾好睇,非常搞笑,但後尾婚禮個度有d無聊,唔知佢講咩......
93分鐘睇完,之後4個行街玩,行左"笑"萬,朗豪坊,撞到David’s。唉,頂唔順啦......累得濟,去左"滿記"食糖水,e...都唔好食既,唔知點解好累,想即刻訓覺,如果有張床俾我,即刻都訓得著呀""

謝威& gf就快two month都冇鬧過交,好好ar~~~6點度,食完糖水,,謝威去打麻雀走先lu......我地3個就繼續行下,去左SaSa買香水,行多左陣就"支力"到走左啦.....足足係旺角7,8個鐘頭,行街睇戲食糖水~~~快死
累+唔開心!!!






P.S.今日係阿雪既偶像=姆明生日啵,heehee