2006-01-22 03:38:46蘭西

TST電頭~21號

今日訓到11點,約左KIND玲12點出去TST電髮,我今次冇帶錯路啦...好叻女,出到去,好肚餓......緊係食野先,去左元氣食,yummy!正!軟X蟹手卷

之後2點就去個間{Yes Salon}度電髮,癡Q線,我電左五百幾蚊,超窮,又冇工返=.="慘慘慘,算啦...豪俾佢!
不過個女髮型師好人好型呀*......嘩...我地等到條頸長晒,足足坐左5個鐘呀,電電下,有舊野係KIND玲頭上,佢都訓得著既,笑死,佢今日kick左我3次啦......>.<我係幸福過你嫁,智商得7歲!

唉......原本睇本書好地地,諗住應該電得幾靚,KIND玲就係,而我........d頭髮又短又怪,希望過幾日好d啦......
我係咁同KIND玲講:『我好鐘意你...我好鐘意你...D頭髮咋』
我真係好鬼死怪雞呀......電完之後行左陣金巴利道......7點幾就送佢去tst火車站啦,佢走先!

之後肥肥落黎搵我呀,等左佢1陣,佢黎到,衰人......睇到我個頭,佢笑到爬係度,係咁笑係咁笑,HELP,車......佢都唔係好好之嗎~~
THEN行左陣就去左m記食雪糕,O...MY GOD!見到P仔同埋xx,唉......我都唔知佢點算,話佢又唔係,佢自己開心就得LA...希望佢揀岩啦

之後我同肥肥坐巴士去旺角,見到好耐冇見既B姐,個樣冇咩點變~

D UGLY頭髮已經沖"分"晒我HAPPY既心情呀...咦...
我地去過膠貼紙相...行下玩下...食手攪面,但已經好開心好滿足啦......
12點就搭車走人,佢送到返到左屋企,都1點半啦......冇火車,佢唯有搭忙命VAN走佬...回到家3點。
幸福到傻左,heehee~