2006-01-20 21:56:26蘭西

大考II~20號

今朝戴con個陣時,明明戴左,但右眼好朦,唔知係唔係跌左係眼球入面><依家仲未出返黎呀!!!

溫書唔係溫左好耐~~only 1日多D,今日考marketing,唔知點解我覺得好simple wo,但d同學話好難wo......好開心呀今次應該考得幾好,好野!同肥肥鬥QT,應該又贏佢多1鋪,我得1隻眼睇到野,讓左你嫁啦!heehee,佢話剪左個ugly頭wo,好yeah,我明天with fd去電頭髮!

but todayP仔冇返去考試啵~
P.S. P仔support you !!!唔好理d"人渣"!
唔知點解近排好多fd感情都出現問題...唉...

放左學4點半with chi and mon go左又1城食野,阿mon本來話唔去,haha我地拉住佢,1講開個D野,阿chi就好精神,唔眼訓wo。食完,mon走左,我地行又1城,about8點幾就走啦.......好累呀



好Yeah,25號with fd去踩冰~~~~~
夜晚同super傾電電,笑到爆咀





P.S.19號係阿c生日wo~