2006-05-27 10:18:04透明

生日快樂呀!!!~

尋日係賢賢o既生日~
雖然打日記o既時候已經過左呀~
但都要講多一次~生日快樂~呀!!!~

我地去左沙田食飯~
好彩我醒目book位喳~
唔係就有排等啦~
呢間野之前同同學食過都ok~
我先敢帶你去喳~
好彩你都滿意o者~
哈哈~

我book8點o既~
但見出面咁多人喎~
我7點半入去問佢~
可唔可以家下入o黎~
咁就當然可以啦~好開心~

食完飯之後~
我地就行街~
去左sanrio~買左sugar bunnies 咖啡熊o既野~
仲有hana o既褶紙~hana呢個樣我係未見過架~
係hana o既一個突破呀!!!~ (係賢賢送比我o既)
又去左賣日本書o既地方買左本~鬆弛熊o既post card~(係賢賢送比我o既)

*************************************************************

啊so走左之後就o黎左個男同事啦~
個個都好雀躍~
連啊榮哥都係咁~
仲問我佢係唔係關生細佬~
可能呢到全女班o既日子實在太耐啦~
佢係我地公司年紀最細o既一個~
星期一食飯個陣~去食日本野呀~
有個”小食”咁o既野~
之前食過~我覺得唔好食~
咁o岩男同事就坐左我隔離~
我咪比佢食o羅~
佢又話唔洗... <==但我已經推左過去佢到~
人地執野個時~一開就見到杯野未食~
就問:先生!~請問係咪唔要架啦?
不知不覺之間~
我就嫁禍左比佢啦~
個時我就係咁笑~啊天佢地都笑啦~
仲話點都唔坐我隔離~哈哈~
車~~你坐我對面我都可以推比你架o者~

家下我係到搵緊機會~~~~
係呢到學到o既野都真係幾多架啦~~~~
啊天都話睇住我一路進步~
講野個tone啦~處事啦~越o黎越好~
我有個客~我一直都以為佢係o岩o岩大學grad o既~
但原來已經結左婚~~~
佢話搵日真係要請我食飯~~
因為~佢覺得我跟佢d野跟得好~~嘩哈哈~~

近期返工o既日子都算不過不失~
好清閒~但我對呢間野都有貢獻架~
我幫佢地手攪個project~
攪得起o既話~真係好好搵~
雖然我只係做下operation o既野~
我係同agent聯絡同國泰book位~
個agent係日本人o黎架~Dear Mirror San~哈哈~
我有睇鬼門o既cc比我o既email架~
睇下佢d wording~都學到下野o既~
但only係呢2個week~我都幫佢地賺左萬幾啦喎~
好搵過船好多好多......
仲要係船o既文件勁多勁煩喎~