2007-09-18 17:57:52yukohama

電影2天遊

Hairspray x 百老匯電影中心

期待多個月的Hairspray...
一套由開場至散場都會令你即刻想起身跳舞...
相信只有歌舞劇才做得到這個衝動...
很多大美國主義的電影都會將種族歧視放入電影中...
今次亦不例外...也更大膽...
都可說是戲內的中心主題...
但表達的感覺比以往的更突破...
相信令觀眾的感覺舒服得多...
而另一個想帶出的訊息就是世界上另一個很大的歧視...
就是肥人...
肥人於美國佔據的人數多不勝數...
已經忘記由甚麼時候開始令所有人認為肥就等於罪...
外國更有模特兒因減肥引至厭食症...更有死亡過案...
相信今次導演以喜戲的形式...
為肥人爭取尊重...令黑白膚色的歧視減低甚至融和...
多謝導演用這特別的手法令到更多人了解問題在世界上的存在...
出埃及記 x 百老匯電影中心

彭浩翔---新一代電影界鬼才...
結局令我呆得好幾分鐘...
”好靚”---我一直用這個形容詞來形容這套戲...
”靚”---是於開首至結尾所有篇幅都令你感覺很舒服...
彭浩翔將所有細節都像交代得不經意...
但所有都為之後所發生的事作預先鋪排...
”呢個世界上有一d嘢荒謬到某一個程度嘅時候就吾會有人相信, 但並吾代表佢吾存在!”
這句由任達華口中所出的一句對白...
聽得令我想了好幾秒...
的確是有很多很多類似的事情...
那麼我們是否日後開始好好想清身邊所發生的大小事情呢...
多些觀察一些自以為微不足道...無關痛養的事...
可能可以令自己了解更多...

文念中---此片的美術指導
有意無意地找出2張Teaser Poster..很好呢..
在未有完整概念的情況下都有這個效果實在很驚喜...
yukohama 2007-09-25 10:40:22

係呀...我知道之後都反哂眼...
但係我都係個句啦...
你自己簡既...有咩都無得後悔...
我知你明既...
佢真係對你好左就好既...
佢之後又係好似之前咁對你..你就要諗清楚...
不過真係再係咁我都吾會放過佢...
點都好啦...咩都小心d啦...你知我講邊樣既...

我都係咁囉...
得閒約出唻見面先講啦...
好耐無見啦...okay!!

kobby~by~ 2007-09-25 00:13:57

ko ko 呀...唔係咁ga~
首先~xanga block 唔block 你都唔睇咖啦~~ha~~~~
仲有你打黎果陣我未起身 =.= ha..放大假中
還有..其實我少搵左你就係因為我同番天佑一齊..
冇面目見你.....怕你話我lor...
邊個問你呀~~衰~~~~對唔住lor...

tina 又係好遲先知...
因為我最怕就係 你啦~ tina 啦~ 同benji lor~
(你地緊張我嘛)

所以..我都冇同benji 傾計lu~~~..&quot-_-

佢而家對我好左好多呀~~
俾我蝦la~~ ^^

你又點呀~~><&quot!i reli miss u!!

yuko 2007-09-22 12:39:16

係呀...同你講生日快樂呀...
叻啦依家..吾聽電話喇...
連我唯一可以知你d news 既 xanga 都 block埋...
無哂朋友啦...
同返天佑一齊...
有九萬幾人問我係吾係我都O左咀...
個個以為我一定知原來個個都知得早過我..
無朋友架啦..
係喎17/9吾記得打比天佑同佢講生日快樂喎...
幫幫手啦...加句sorry tim啦...
得閒搵下我啦...(朋友)...