2004-05-30 17:13:27尚未設定

肥智之牛一

【2004年5月21日(星期五)】
今日係肥智爸爸生日呀~咁就生日快樂la!
本身今日應該好好玩ge~最衫話去beach ge~
不過我地就想遲D先去~
咁就話入大埔打機先~打完去租單車踩~踩入馬鞍山or西貢~
o係o個度還車~之後夜晚到去烏溪沙釣魚、吹水、劈酒、鋤Dee~
但係,天有不測之風雲,肥智唔好彩喇~今日rainy day~
晨早就同Mandy,樂明o係ICQ傾~改行程~
最後就話要做室內ge野~就去左睇戲喇~
今日有十個人呀~一齊去睇《旺角黑夜》~都OK得ge~
睇到7:00pm~就去左隆亨度Dinner~
我同Joy,樂明去左Cake Shop買蛋糕先~之後先到~
一去到就有個啤酒女郎o係度sell~問我地要唔要酒~
咁就「唯有」要la~hehee^_^"~個啤酒女郎都唔靚女ge~
D野都幾好食呀~食完同Roy又去左買酒飲~
唔開心呀~借酒消愁~食完去左個公園度切蛋糕~
之後又去買多支大支裝Blue Girl~諗住猜圍妹飲ge~
但係o個時老公打黎話要我走~佢過黎車我走~唔比我飲酒~
咁我聽佢話啦~所以好快咁食完蛋糕~影幾張相之後就閃人先~
走o個時塊面超紅..加上聽到你話你又番上去~好激氣呀!_/


以後我地每個人ge生日都要搞得好好睇睇~開開心心!
Joy,樂明~委屈你地啦~之前生日o個時咁普通~
因為要番學關係~唔可以大搞~唔似宜家咁~Sor~
希望肥智都唔好介意啦~因天雨關係cancal晒~
不過佢話點搞都冇所謂~最緊要係成班fd玩~玩得開心就得!
係ge~佢講得o岩ga~贊成!^^
仲有呀~講明先~以後邊個生日o個日都係大晒ga~
壽星仔/囡~講咩都一定要就呀~
哈哈~再跟住生日o個個好似係我wor~識做啦~^^"~