2004-03-18 18:22:00尚未設定

送別..

【2004年3月12日(星期五)】
放學陪JoY佢地一齊去IVE交Form~
交完之後就過左第一城~老公要同D fd番大陸wor~
叫我送佢走..咪過左去先囉~
有人講左句野..令我有點兒...=_="..
其實我真係唔係幾想你去囉~
即使我知你唔會背住我做D咩~但係都有D唔放心咁~
算la~你咁想去~我做老婆ge冇理由咁堅決~
死都唔比你去~搞到你冇晒mood ga ma~
就算咁令我有D唔開心~我都唔會講到明ge~
唔想"禁止"你做你想做ge事..
話唔比你去我都係講o下~"申"o下ga je~
不過心裏真係有D唔知點..成晚冇得搵你~
會掛掛ga ma~><~
今日等車o個時見到你食煙個樣~突然有D反感~
個樣好壞ar~好唔同ar><~