2005-02-17 11:22:55~*babyjune*~

我想,我遇到了.....

曾經有個朋友同我講...
0係哥林多前書13章4-8節講到:
「愛是恆久忍耐,又有恩慈;
愛是不嫉妒;愛是不自誇,不張狂,不做害羞的事,
不求自己的益處,不輕易發怒,不計算人的惡,
不喜歡不義,只喜歡真理;凡事包容,凡事相信,
凡事盼望,凡事忍耐。愛是永不止息。」



佢仲話當我遇到一個人,而我對佢可以做到以上既形容,
咁我就應該叫做遇到我既true love。
佢仲叫我要珍惜呢份感覺tim...



可能而家我仲未做到哂以上既全部...
但係我覺得..
你已經做到好多好多啦...
我會學識去好好咁珍惜你...
亦好好咁珍惜我地而家呢份感覺..






















你呀!!!
聽唔聽到呀????
你都要好好咁珍惜我呀!!!!
唔係我打死你架!!!
知唔知呀?!
>o<"