2004-12-06 10:35:00~*babyjune*~

相信你....

30/11/2004

真係好唔開心...



especially係人際關係上.....我開始覺得lee個世界上面根本唔會有人鐘意我..只會有人批評我...唔會有人真心去欣賞我...(或者我根本就冇野值得人去欣賞.....)但係佢地好少會鬧我..不過會比說話我聽...好似o係度勸導我咁....咁樣我仲難受....


不過而家已經ok滿足..係因為知足...好多野都係"貴精不貴多"....真心既知己一個就已經夠..起碼佢唔會唔知幾時突然丟低我...因為佢係真心對待我..太多所謂既知己好朋友...有時你放太多既感情落去..盞到最後大失所望.........


可能你講得0岩...我會好容易就豎起我既箭黎保護我自己.....好多時就會做出一d人地覺得有問題既野...講一d明知會傷害到你既說話.....lee個亦變o左我既自然反應...因為我怕受到傷害....應該話係怕再受到傷害......因為我深深咁知道...受傷害係點既一回事..係太可怕....太難受...我唔想再重蹈覆轍.....


但係同時...我又會控制唔到自己既情感..可能"而家"既你真係太好...我唔係太捨得離開你....我驚自己好快就會後悔莫及.....因為無論係從其他人既眼中...抑或係我自己既眼中......都覺得你實在太好啦...你好..可能係因為你既忍耐力太好...有時....我真係會諗0下.."我做咁多唔好既野...又講說話去傷害你...我咁衰.....我點會可以有資格去擁有你呢? 我唔值得任何"人"去咁為我...."



而且到而家...你亦批評埋我一份...你既一句說話...令我覺得你原來同其他人無異..我o係你既眼中...同我o係其他人眼中冇咩分別....都係咁唔好..咁唔得人鐘意....甚至一樣咁討厭....



跟住你問我...你而家o係我心目中既地位係咪跌o左好多?? 我話係....

你又話....唔知點解...你覺得我之前受過太多傷害...令到我唔會去好相信你....好容易就豎起我既箭.....你好想去保護我...好想比到幸福我....好想成為我心目中會相信既o個個人....真係好想好想好想.......

但係我唔可以唔同你講.......太難...真係太難啦.....



但係你既說話...或者你既行動..令我願意再去試一次......你講得o岩...我地仲有好多時間可以去試...可以去改....可以比我學懂去珍惜.....珍惜一個人...你唔會同佢講對唔住......你亦唔會0係你仲係好愛佢既時候同佢講分手...所以我而家一定唔會...我會學懂珍惜......