2004-10-29 23:10:38~*babyjune*~

次次都係咁既...

相距一年都唔夠....一個人既思想..心態..真係可以變得咁快?
幾個月前就係唔識諗....幾個月後..又係咪真係識諗呢?自己覺得自己識諗..其實同當時唔發現自己唔識諗又有冇分別呢?
所謂既"識諗"..係客觀定係主觀?

我唔知...我真係唔知..
我唔知你講既係真定係假....
亦唔知道lee一刻既真..會唔會換黎下一刻既假...
好想去相信你...
但係始終唔夠安全感..
你既過去....
可能真係令你好唔開心..
你亦好唔想提...
可能你會話..
你唔係唔想講比我知....
只係你唔識講..亦唔想再去提..
我唔明白...
究竟你而家既唔開心..
係因為你仲未放得低?
你太在乎?
定係因為你唔想我唔開心?

你答我..
係唔想我唔開心...
因為我同你講過..
我接觸到任何你既過去....
我都會唔開心..
無論係你地之間開心既..抑或係唔開心既片段...

到而家...
我都係好似之前咁..
好容易就會因為你既歷史而唔開心....
唔知咁係咪出於妒忌呢?

我實在唔敢想像...
究竟你有幾掛住佢?
你因為佢有幾咁失望?
又有幾咁唔開心?

係8個好掛住?
12個非常之失望?
仲有12個勁唔開心?

你對我又有冇咁多呢?

久唔久就會自己去刺滶自己...
定係去測試自己呢?


每次你內疚....
就會躲到我身後..
是不敢面對我吧?!
覺得對我不起?
那是為什麼呢?

你說你喜歡我...
是因為覺得你需要我..
可你可以告訴我是為什麼嗎?
你需要我的什麼呢?
我的關心..我的疼錫?
我跟你說...
這些你都可以從別得身上得到呀!為什麼一定是我呢?
你說不知道..
可能..
這真的是一個好答案...
因為真正喜歡上一個人....
可以沒有任何理由..
美女喜歡上一頭怪獸也可以呀~

可我就是覺得總欠了些什麼似的...
那大慨是一種可以令我對你有十足的信心的東西吧!
你可以快些送給我嗎?