2005-04-09 01:40:06Candace Yu

最後一次.. 我真的受傷了..

二零零五年四月八日

我諗... 其實好多野唔係我想點就點
我既意思係可能唔可以當所有野都回復正常
即使我覺得我將會做到, 係哩個moment似乎都未得
但係我相信有更大壓力同問題既唔係我
我一直強求既 "一切如常" 係一種奢侈
我諗 .. 什麼都應該 .. 消散 .. 為自己同為對其他人~


累一累過後 ... 唔知會變成點 ...


昨天看了妹妹的日記, 你不是要給我什麼暗示嗎 ?


去左CEO, 又係CEO, 又係唱歌囉, 我真係愛上了唱K啦最近又
唔知點解哩? 係好鍾意唱D舊歌, 可能真係年紀大囉
唱到了... 我真的受傷了... 控制了自己的任性
我仲記得今既日子, 係count down既最後一日
我知道今日之後大家都會消失係大家既生活入面

最後一次 ...

窗外陰天了 音樂低聲了 我的心開始想你了
燈光也暗了 音樂低聲了 口中的棉花糖也融化了

窗外陰天了 人是無聊了 我的心開始想你了
電話響起了 你要說話了 還以為你心裡對我又想念了
怎麼你聲音變得冷淡了 是你變了 是你變了

燈光熄滅了 音樂靜止了 滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了 人是不快樂 我的心真的受傷了



又番學了.. 又係個兒番學了.. 好悶囉 ..

心妍話來接我放學但又無囉
好差囉, 又話抵得諗d囉
又上左mercury, 又係想見囡囡之ma, 我addicted to 囡囡
佢哩種生意手法好得囉對於我來講, 哈哈
囡囡今日傻左, fly來fly去咁, 仲俾人打tim
我點捨得打佢wor, 對狗係咁, 人就當然係更好啦, 呵呵
講下野咁啦 ~ 原來人人都有唔同既過去同背景
又再一次experience到我既一生幾簡單


總之.. 所有人都會有好既日子.. 對不?
唔好將唔好既野放係心上就可以了.. cheers~
i love you all !!!!!!!!!!


跟住去左mk, 心妍要幫beebee買野囉因為
真係有d問題囉, 去左一個地方終於都有啦
但係.. 係老fan來的, 痴線ka, 係唔係我太耐無買哩d野呀?
人地九點幾買叫人十一點先有得take, 白痴ka!!!
聽日先拿好無... @(*#@*&#*$#.... ??


為左等等等... 去左一間cafe, 又唔係好順利囉
找左半粒鐘囉, 係新開既, 要人俾入場費, 唔係好得囉我覺得
不過佢d野都ok平既, heehee~
我最憎人用煙吹我ka, 死人王心妍, 打q死你呀啦下次


之後心妍的beebee到了, 我就走了, 又是一個人回家了~
mp3番左來, 我可以rely on佢, 少了一分寂寞


我要大個.. 我要堅強.. 我要成功..






媽媽生日快樂 ~


心情尚有點爛, 請給我多一點時間 ...


所有說的話都似既謊言
為的是要給自己多一點顏面
奈何這一切吸引的都變得不重要
我只想靜一靜, 獨自的過