2005-04-05 12:48:35Candace Yu

新的一天 ... 偉大的我~

二零零五年三月三十日

今天又是新的一天 ~ 新的新的 ~

首先要說我並不是傻的 ... 只是蠢d既一個人而已 ...對不起朋友們, 即係事情有d複雜, 唔係好識點講, 所以唔想講野住, 但係我很ok呀現在, 啦啦啦 ~


又地獄式早走 ... 我是一個CLOCK~ 起身啦起身啦起身啦 .. 又再睏啦我, 好起身啦你 !!!!! 點知有d人竟然八點幾打俾我, 哈哈, 無聽, 睏睏睏 ... 你係變態的, 我當然知道啦, 最鍾意唔俾人睏覺囉 ~ 一起身又有一個shocking news.... super早起.... 係super super呀!! 好驚呀!! 聽日要去deloitte已經早死了, 你比我更早 .. >< 想喊 .. 但我都會叫你起身gei ~

去出番工lu ..


下半場開始了.. 一番到公司就去左中環一轉, 因為要拿支wine俾老細, 外面好凍呀!!!! 又落住雨咁, 好慘, 又得我自己一個人行來行去wor 番到公司啦終於都, 仲係覺得好cold, 唔知點先可以warm番隻手, 今日真係有好多野做, 好多好多好多好多 ... 不停做野, 唔好意思呀, 你打俾我又唔可以同你傾, 你send野俾我又唔可以好快咁reply到你, 唔好意思呀 ~ 不過你唔會嬲既


放工, 番學, 但又遲大到了~ 哈哈, 一次比一次遲ma~ 唔想上堂ka, 想同你講野多d呀ma ~ 上堂, 想快d break break break.. 係呀. 我係鍾意人打俾我, 唔鍾意自己打俾人ka, 因為唔知幾時d人玩緊會唔理我囉, 淨係識話我傻, 我唔係ka!!!!! 係呀係呀.. 傻ka我, 唔睏覺叫你起身ma ...


放學, 好tired, 想睏啦又, 無咩power, 好在有位坐, 人地係尊登唔打俾你ka, 等你打俾我囉, 即係要你掛住我多d ma~ heehee.... 唔知d人幾時彈結他俾我聽哩................ 你有新玩具, 就唔理我ka啦又, 掛住玩囉~


聽日去未來既公司, 好excited, 因為有一種真係growth既感覺, 面對既係事業, 我好重視既事業 ...