2004-07-04 22:08:09江嚴

我手寫我口










朋友問我點解咁中意用口語'講'文章
原因其實有幾個
第一:我既中文實在麻麻...咬文嚼字唔係我既專長
第二:我認為用口語'講'最能夠表達我自己
第三:主觀上認為呢類型既分享應該口語化

當然我唔係反對用書面語寫文章
只係覺得我地用廣東方言溝通,用番我地既語言寫文章其實係理所當然
唔係用書面語既文章就係唔好,我真係啋佢有味

我個人認為,我地既說話先係最有親切感,最能夠引起人地既共鳴既方法
如果我用廣東話黎講我既文章,大家睇既時候連用黎分析我既文字既時間
都慳番,咁我既表達就更加有效率喇.因為我係要大家知道我想講乜野而唔係
要大家欣賞我既文字有幾咁華麗,文筆有幾咁到家.

如果可以既話,我希望呢個版有發聲功能.哈哈~