2004-07-01 16:24:16江嚴

中頭獎










中左現金巨獎既人,除左會諗下要買d乜之外
通常都會因為不勞而獲,於心有愧,捐d$出去,等自己要d$要得舒服d
$都捐左去d慈善團體度

假若我中左現金巨獎既話,$我就唔會捐去呢d慈善團體架啦
求人不如求己,我會自己成立一個基金
幚一d自己想幚既人,$總算唔會使得不明不白

窮人我唔會幚,因為幚佢地既著實太多
我要幚一d冇人幚既人
所以,$我會用黎幚一D地下BAND出碟
將佢地由地下帶番黎地上

我對band sound 既認識其實唔多,但係就非常喜歡
band先至係樂壇既班霸
而唔係個d歌都未識唱,唔知係賣樣定賣屎忽而偏偏話自己對音樂充滿熱誠既仆街
真係火都黎呀我
我唔係要歌手消失喺音樂世界裡面,淨番d band喺度
只係覺得香港樂壇實在有太多不知名既生物存在,仲要唔知喺度爭乜春
盛極必衰,否極泰來,我就放長雙眼睇,同呢班仆街鬥長命~~~~~~~
哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~