2006-10-16 22:16:13小生

林明頓(Lamington)

I’ve talked about making Lamington(林明頓) with 胡迪last Fri,
突然又心私私想整黎自己食,
之前我只係用嘉頓清蛋糕做cake base,
但今次胡迪提醒了我,可以用sally蛋糕,出黎效果更好.
今日帶左D比Vick’i’,Cindy,珮詩,胡迪,珠&清食,
唯一令我好「驚嚇」既係珠食完第一啖後說:「嘩!!好好食ㄚ!你可以去開舖啦!」
當我望住佢個樣,可以睇得出佢真係覺得好好食.
她說好吃我的確好開心,但開舖一事真的不敢當,
這只不過是小朋友玩泥沙o者,是登不上檯面的.

而jamjam今日吃完說coffee味的chocolate硬過頭,
這點我承認.這是因為我曾經將coffee味的放入freezer,
我以為遲些放返落下格就會變返軟,但這點是錯誤的.

另外,就算這個拿出街幾個鐘都唔會溶(but not under the sun),
這是Lamington的好處~
還有,我問過珮詩&胡迪了,佢地都認為用原味蛋糕係好食D,
so,my conclusion is:用原味蛋糕係最好的,
don’t ever think of trying other flavor!

上一篇:杏仁巧克力