2007-06-09 22:34:46゛.尜漁&

;.cry?

如果喊有用既話..世界上就會少左好多好多既煩惱..
但喺..呢幾日..我終于明白..
喊..隻不過喺一種抒髮情緒既工具..
喊完之后...事情都喺唔會改變..
甘點解我地仲要去喊呢?
好傻喔..

今晚同啊思一齊..
頃左好多野..
大傢亦都霖左好多野..
我髮覺..啊思喺一個好好既朋友..
識到距..我好開心..
因為我終于穩到個..同我思想差唔多既人..

可以話..穩到知心朋友掛?
但喺..距地畢業啦..
以后我地又會喺點呢?
好多野都喺一個未知數..
今日可能好開心..
但喺..聽日呢?
可能喺世界末日...
好可笑啊呵?
不過世界就喺甘嘎啦...

好多野..好似命中註定甘..
以前..我會覺得自己好暸解自己..
但喺..
我髮覺...我朋友反而好似俾我更暸解自己..
或者..我開始迷失掛?
感覺非常唔好...

究竟我以加想點呢?
我又可以點做呢?
點先算喺正確呢?
第一次覺得個腦裏麵有好多既"點解"
好迷好迷喔...!!
多左煩惱..
喺米證明我開始又大個左呢?

以前好希望自己可以大個..
擺脫曬所有野..
但喺我以加反而覺得..我霖既喺錯嘎咯..
我好想...乜都唔理喔..
但喺可以咩?

...究竟我以加自己寫緊乜呢?
好迷茫喔..
越寫越無奈啊...!!~