2005-04-18 13:18:33taka

扮靚記

上個禮拜又係返學+ 返工
返咗後一個月之後已經適應咗
生活又穩定返
感覺都幾好呀~
作息定時, 有錢揾之餘又有時間做自己野~
但係唔覺唔覺已經係week 8
真係要認真解決我d功課啦

近呢幾日好努力地跟緊一個meal plan
好似幾work
雖然Jxxx!Lxx Hx Sxxx大計未能如期進行
但係私底下我絕對唔會鬆懈
19/5 之前我一定會hit到target架!!
有興趣既兄弟姊妹可以叫我send俾你地~

之前發現clarins出咗一支mascara topcoat
即刻叫arthur幫我問問
上個禮拜sample終於到手! 唔該arthur~
好神奇呀~
完全得到我想要既效果!!!
完全係唔甩色唔變形~ 仲會勁curl!!!
真係要強力推介一下~~~~~

btw, 從mascara當中發現一個道理
個個brand都話自己可以做到lengthening, volume up, curling同埋oil+ water resistant
講到天花龍鳳
但係針都冇兩頭利啦
何況只係一支mascara
有乜可能會perfectly擁有哂咁多優點?
做人都係一樣啫
我地唔需要亦冇辦法強迫自己做到面面都perfect(因為根本冇可能)
只要有一個優點
而呢個優點又係outstanding既
咁就已經可以贏到其他人啦

性格上既優點我冇辦法possess得哂
不過, mascara既就可以~~
所以我搽mascara都要搽四支~~ hehe~~
highly recommended:
1) curling: Shiseido the makeup lasting lift mascara
2) volume up: (鬼妹式)YSL volume effect faux cils
(日本妹式)Anna sui super mascara volume up
3) lengthening: Bourjois allongeant recourbant
4) oil+water resistant: Clarins fix'mascara
用哂呢幾支包你對眼靚哂~

近來狂鋤一本叫既日本雜誌
真係好正~~
雖然裏面既野好貴
但係真係好適合mode系既女仔睇
覺得digest唔到GapPress/FN
又或者想睇得精要d既人都可以考慮下~~