2005-04-12 01:09:12taka

好景

人地話
retail呢行最能夠反映一個地方既經濟狀況

所以我成日都話
香港經濟唔會差得太離譜
因為大家每一日都可以香港見到
太多太多太多好似我一樣咁樣既消費者肯不停購物

雖然我自己做呢行有時候都會覺得唔係個個人都好肯買野
只不過咁
d人唔晌3/F買野啫
下面1/F Zara City Super咪一樣日日人頭湧湧
一個二個都係一大袋二大袋咁行出舖頭
所以市場上面既capital仍然係不停咁circulate

我覺得自己對香港既貢獻都唔少架
我返工既時候就盡力令消費者將自己擁有既資本流出市場
放假既時候就更加盡力貢獻我自己既資產出黎
我身邊既朋友十個有八係同我一樣架
以我為例
我今個月只係放咗兩日假
但我已經用咗上個月份糧既一半啦

所以話呢
香港點可以少咗我地呢一班年青人呢~~
哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~

btw, 圖中呢件LIMI 靚爆, 好想帶佢返屋企!!
聽日如果晌街執到二千個大洋就好啦.....



anyway, 認真講句
我都覺得自己有病
點解我可以一直咁洗錢功課唔做飯又唔食都面不改容架?