2005-04-09 23:40:56taka

我支莊

極耐冇上網
發現已經miss咗好多關於人地同埋自己既片段

艱苦經營年半
晌30/03最後一個function sing con之後
31/03 我地終於過莊啦
我見人地d莊好多時會越做越hea
唔知點解我地就越做越high, 越做越有heart
但係我好內疚呀
因為我覺得比起我其他既莊mates
我付出既努力同心機真係太少
我又懶, 做野永遠都慢過人
我又忙, 成日都搞到大家要做埋我o個份
我又惡, 成日都鍾意耍脾氣鬧人
唔知點解個個莊mates都咁肯就我

呢年半裏面實在有好多回憶
有成功既, 有失敗既;
有開心既, 有唔開心既;
特別係最後yr 3呢大半年
同大家一齊相處既感覺好好, 好開心
可以同一班咁有heart既人一齊做事, 一齊玩, 一齊做朋友絕對係我既榮幸

如果晌03年9月我地冇收到Kenneth既email
冇去到一齊開會
冇繼續堅持我地既信念
我諗我晌CIDP呢兩年一定會白過

其實,
inaug o個日聽住肥仔講返我地既事
我d 眼淚真係浪吓浪吓
差d 就流埋出黎
但係我知道如果一個人喊就個個都跟住黎
所以.....都係忍住咗
早兩日睇到阿泉日記裏面各位寫既野
我又想喊啦.....

jo, carbie, 泉, 國祺, 阿揚, victor, vincent, joyce, jacq, 偉盛, din
仲有遠方既阿珮, lin同阿琪
真係好多謝你地呢~~



我地仲要一齊去camp飲茶唱k食咖哩呀
睇黎過咗莊之後我地見面仲會多過以前^^